Brudbukett

Det finns en del av planerna som är riktigt svåra, bla. det där med brudbuketten.
Jag vet att jag vill ha rosa rosor, men inte formen på den.
Jag tror jag vill ha den ganska stor, ganska lång. 

På tal om blommor så finns det en sägen...
"Enligt gammal sägen sägs en blå blomma i buketten ge lycka
och vill du inte att den ska synas så kan den gömmas bland de andra blommorna."

Det kanske kan vara snyggt och väldigt annorlunda
med en blå ros i mitten av alla rosa rosor.
Eller inte!! ;)



typ den jag ev. är sugen på.

Kommentarer
Postat av: Hannah

åh så fin! något sånt vill jag med ha, enkelt men en färgklick :) plus att jag äääälskar rosa ;D fast det blir nog bara rosa rosor isf :)

2010-12-09 @ 14:11:41
URL: http://hannahsofia.se

Kommentera här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0