Nu händer det mycket


Precis som rubriken säger, nu händer det mycket!!
Vi har sålt bilden, vi har flyttat och jag har bytt efternamn,
en liten sammanfattning på det hela.

Bröllopet närmar sig med stormsteg, vi har fortfarande mycket att göra
men det börjar ordna upp sig!
Vi har fått hindersprövning, vi har fått en präst som vi ska träffa veckan innan bröllopet.
I veckan kommer vi få iväg efternamnsbytet för min andra halva, så vi blir ett! :D

Tandblekningen ska jag påbörja till veckan, en sista helg med cola och mycket färgad mat,
för detta ska jag göra på riktigt, så det håller i många år sen! Hoppas bara det funkar!

Festpogram har vi påbörjat att bygga upp lite, några sidor till att flylla.
Skorna har fortfarande inte kommit fram, men snart dax så man förhoppningsvis
slipper skoskav på bröllopsdagen.

Som sagt, mycket har hänt och en del kvar att göra! :)

Kommentarer
Postat av: Syrran

Bra att det går frUnderbart....haha jag längtar tills er stora dag kan jag lova. Försöker att skriva ett tal, men inte fasen var det de lättaste :)

kramar till er. /Syrran o Max

2011-04-01 @ 13:48:36
Postat av: elle

vad spännande :) snart kommer ni hiiiit :D

2011-04-02 @ 12:37:28
Postat av: Sara Larsson

Hej.



jag har beställt den från bonprix av alla ställen =) har faktiskt fina klänningar =)

2011-04-05 @ 21:44:48
URL: http://saraochjonas.blogspot.com
Postat av: Madelene von Walden

Låter spännande att de händer så mycket ;)

2011-04-06 @ 10:35:49
URL: http://fromwellnesstowedding.spotlife.se

Kommentera här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0