Bolero


Det känns som jag hakat upp mig på att köpa bolero, idag beställde jag min fjärde.
Att surfa runt i olika forum gör mig verkligen fattig,
vet inte hur mycket jag köpt genom olika förslag folk lägger ut.

Hur som beställde jag en supersnygg bolero i ivory och i spets!!



Nu måste jag verkligen sluta shoppa så vi har råd att bjuda våra gäster på en härlig fest med!! ;) hehe

Idag har jag även tagit tag i lite andra förberedelser ang. efternamn och hindersprövning.
Så nu gäller det bara att lägga fram ett slutgiltligt besked, så har vi kommit
en lång bit på vägen!! Toppen!!

Kommentarer
Postat av: * Linda med Cazandra *

Sv: Det är kanon bra med oss :) Åh vad fin :)

2011-02-08 @ 15:28:39
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/lindas/
Postat av: Li

Vilken underbar blogg!



Kram

2011-02-08 @ 20:19:57
URL: http://sweetieli.devote.se

Kommentera här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0