Servett - Ring


Det senaste köpet vi gjort är linne servetter i ivory
och servett ringar liknande en vigselring.
Det var drömmen från början, men priset satte stopp.

Vad vi tänk var att vi skulle få servetter upptryckta med datum och de färgerna vi ville ha,
men även det var lite väl mycket att lägga.
Sen köpte vi vanliga vita servetter, som vi tänkt trycka egna tryck,
har testat och det blev riktigt bra.

Men en annons dök upp på det åvanämda,
och nu väntar vi på att få hem det,
håller tummarna att det är fint!



Kommentarer
Postat av: André

Kolla med Zreklam i falköping, dom är inte så dyra tror jag och trycker det mesta :)

Mvh André

2011-01-06 @ 21:59:50
Postat av: Svarttusch

Svar: Vi kommer nog boka "Ditt matställe" tror jag.

2011-01-10 @ 22:28:44
URL: http://svarttusch.blogg.se/
Postat av: Rosanna (Fru R)

Ja, de tär ett jädra sätt av föräldrar att separera. Förstår det inte vilka bröllopsproblem de skapar? ;) Jag har sett lösningar när brudparet sitter själva, eller med bara marsalker och tärnor vid sidorna också. Men min styvpappa vill jag gärna ha vid bordet. Han har ställt upp mer än min riktiga pappa stundtals, men samtidigt kan jag inte välja bort min riktiga pappa heller. Och då kommer den elaka styvmamman på köpet.. Nä, men de är två väldigt olika familjer jag har men alla glädjs ju för oss, så det blir nog bra i slutändan.

2011-01-11 @ 11:46:19
URL: http://forbetterandforworst.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0