Placeringskort


Som jag visade i provdukningen kommer vi har små placeringskort
i färgen ivory med en ram och ett hjärta i guld.

Idag har jag suttit och stämplat på namn,
det tog nog två timmar, så nacken värker och händerna är svarta, var iaf. ;)

Så fruktansvärt skönt att få färdigt sånt man inte orkat ta tag i förrut.

Bröllops planerna tar verkligen form nu, och det är snart klart, en del pyssel kvar,
men det har vi planerat in i veckan, och förhoppningsvis hinner vi stanna upp, kanske bli klara,
så vi kan få några dagar att bara njuta av det här, för det är en helt fantastisk tid just nu!!

Här är iaf lite bilder på dagens pyssel:






Kommentarer
Postat av: Jannika mamma till Jillian

Hej hej! Åh placeringskorten fixade! härligt:P jag ska skriva dem i hegen hade jag tänkt så då får mina händer göra lite ont! hahaha:D:D Har du fått lösen till min privta bröllopsblogg? såg att du hade fixat tärnklänning tänkte visa min:) kram

2011-05-14 @ 18:54:09
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/
Postat av: Nina

Sv: hehe, man blir helt vädergalen ;) Vi har lite småsaker kvar att fixa ännu. Placeringskort o programblad ex. Sen borde jag verkligen börja leta efter ett par stay-ups :P

2011-05-15 @ 11:35:56
URL: http://niini.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0