Ringtext

Efter noga övervägande kunde jag till sist välja min ring. Den kommer blir helt fantastisk när den är klar.
Men ringen var inte det ända svåra valet utan även vad det skulle stå i den. Efter en stunds prat med vår smed kom han nog med den vackraste och mest fantastiska ide, se bild.
Valde såklart texten själva!

Jag är super nöjd och längtar verkligen tills den är klar, redan nu har den en betydelse, det är min mormors vigselring och jag får den stora äran att bära den i resten av mitt liv, framför allt att dela den med min stora kärlek.

inte så bra egengjord bild,
men fantastisk ändå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fint!! :D

2010-10-01 @ 12:24:51
Postat av: elle

Jätte fint snäckan;)

2010-10-01 @ 16:02:14

Kommentera här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0