Prästen


Igår träffade vi prästen för att gå igenom hela vigsel cermonin.
Det gick riktigt bra, och vi sa även Ja till varandra ;) Dock inget giltligt Ja.

Detta kommer bli så fruktansvärt bra,
samtidigt som jag längtar så vill jag även att tiden ska gå jätte sakta.
Jag vill ju hinna njuta av denna tiden, någonstanns har man lixom inte gjort det.
Imellanåt har det varit jätte stressigt med planeringen, samtidigt har vi flyttat två gånger de senaste månaderna.

Man får passa på nu, njuta av den sista tiden!
För snart är vi Herr & Fru :)

Kommentarer
Postat av: ellinor

tack för din fina kommentar ;)

tiden går snabbt, och snart kommer ni igen!!!



du får uppdatera mig varje minut på bröllopet, önskar jag kunde vara delaktig!

Hälsa mannen!



kram

2011-05-12 @ 14:30:54
URL: http://ellinorlindgaard.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0